|
|
|
|---|---|
|
Länk Aj aj aj... Hur kör folk egentligen? _____Vraum!_____ | |
|
Hur kör folk egentligen? Ska man tro på bilderna du länkat till så ser det ut som att folk kör för fort och eller med bristande uppmärksamhet. Vad menar du, egentligen? /Anton |
|
| visst gör det ont att se men faktum är den att det itne behöv så hög hastighet för att totalkvadda en bil... verkligen synd att så många fina bilar har förstörts | |
|
usch, om jag förstod det hela rätt hade de ocksådemonterat "1987 M5 e28 - no damage e" alpina e39 såg inte oräddbar ut.. usch och fy |
|
|
Hur kör folk egentligen: antingen BMW:ns förare eller någon annan som orsakat olyckan... Behöver alltså inte vara BMW-föraren det är fel på, he he. _____Vraum!_____ |
|
Njuren |
Herregud undrar hur de gick för poliserna |
|
Ja undra hur /// Bimmarkomanen |
|
|
Hur i all världens dar kan en bil vara TOK smälld i fromten utan att kudden löser ut i ratten? Z3an... MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Danjel: När jag såg bildera igår fick jag denna funderingen med! MvH Bmw 4-ever |
|
| HUr vet ni att krockkudden är monterad på Z3'an? Många som uppgraderar till M-ratt hoppar över airbagen eftersom den är såpass dyr. | |
|
Så sant Kane. tanken slog mig inte, pga att jag aldrig skulle riskera i en livförsäkring som då airbag. MvH Bmw 4-ever |
|
|
E38 728an såg ju smått tilltalande ut :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Gick säkert bra för poliserna och bilen innan räddningstjänsten dök upp. Taket och ena sidan är bortklippt med sax, för att få ut den/dom utan att behöva böja på rygg/nacke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.