|
|
|
|---|---|
|
Lyckades ju knäcka ett av leksaks-domkraftsfästena i våras och undrar vilka lyftpunkterna för garagedomkraften är? Surt att vintern är här :( | |
|
Jag brukar lyfta i dom där fästena. Dock så har jag en "jack-pad". Alltså en mjuk gummikloss som jag lägger mellan domkraften och fästet. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Hej, tack för svaret. Problemet är att ena fästet är helt kört (det ligger invikt, lossade helt från ena fästet). Så det är nog till att hitta alternativ, finns det ngn punkt man bör nyttja för lyfta hela rumpan på den? | |
|
Lyft den på bakaxelklumpen BMW CS #5139 |
|
|
om man vill sätta ditt pallbockar var ska man sätta då där fram? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Tackar Okej det blir väl å ge sig på det ... fick varningar om att det var aj aj att lyfta den på diffen, fast samtidigt nu när jag smurfat runt lite så verkar det vara enda sättet. Får försöka fördela kraften och "smeka upp den" :) |
|
| Hissa på samma punkt som original domkraften eller om du skall upp mad den på pallbockar så borde t.ex länkarmsinfästningen/länkarm funka utmärkt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.