|
|
|
|---|---|
|
Nån som har koll på varför varken 335i eller 335d erbjuds med fyrhjulsdrift? Kommer detta hänga i sig då 335i sedan kommer? /Kalleb | |
| det har ju sagts att det ska komma fyrhhjulsdrift till coupen men har ingen aning om vilka motorer det är till.. men et är kanske som du säger och att det kommer efter lanseringen på 335i sedan och 335d sedan | |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
kalleb och bmw_jerry: 335i Sedan finns redan för beställning! |
|
Trevligt att 335i finns, men finns 335xi? |
|
Buspelle |
335xi ska enl uppg börja levereras fr o m mars 07. |
|
Mr.Nullzwei jo jag vet men den har ju precis kommit så bmw väntar nog ett litet tag |
|
|
Buspelle: Vilken uppgift? Är det BMW som sagt detta? Jag vet idag att X-drive bilarna inte går att få med sänkning, vilket är lite trist. Redan 330n släpper lätt på 1an och 2an vid lite inspirerande körning, kan bara tänka mig hur 335an är.... |
|
wowwe |
Jag vet idag att X-drive bilarna inte går att få med sänkning, vilket är lite trist. Dem går visst att sänka :) Sök på E90post och du lär hitta info :)= |
|
Jag hade sett att en diffbroms hade varit tillval iaf på 330 och 335 om man föredrar aktiv körning. X-drive är väl kanon på sämre underlag. Kalleb: 330i släpper väl inte om du kör rakt fram och trycker max på 1an och 2an - möjligen i växlingen men det stör ju inte så mkt. Få ut baken efter en kurva går ju med 318 me på 1an o 2an. |
|
|
Harris_85: 330i släpper utan problem på 1an rakt fram. =) 4wd på 335?? Sån krafs kan Audi fjånen syssla med istället :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.