|
|
|
|---|---|
|
I morse när jag skulle köra till jobbet regnade det. På med regnsensorn och iväg till första trafikkorsningen där det blev rött. HHHmmm varje gång torkarmotorn gick kunde jag känna det i bromspedalen när jag stod stilla. Inget i gas eller koplingspedal, bara bromspedalen. Så här skall det inte vara på en bil i denna klassen, så den skall in på verkstaden nästa vecka. Ingen annan som haft samma problem? Det märks bara när man står stilla, i fart har jag aldrig känt det. | |
|
Jo du har rätt. Jag läste ditt inlägg och kollade sedan på min egen 318i-07. Visst fan käner man vibrationer som svänger i takt med vindrutetorkaren. Hur gick det? Har du pratat med verkstaden? BMW-Janne |
|
|
" Brake drying " - funktionen??? Märkte nämligen det samma på min nya 330! |
|
Buspelle |
På min 335a vibrerar det inte. |
|
BMW-Janne: Fick svaret att så är det på alla E90, så det är inget de vill göra något åt. Tråkigt....=( cidair: Det är inte "Brake drying" funktionen. Buspelle: Har du provat med tunnare skor, typ racing skor eller med bara strumpor? |
|
|
Ja "Egget" det är väl bara att acceptera vibrationerna och man störs ju som sagt bara av det när man håller foten på bromspedalen. BMW-Janne |
|
|
**Ja "Egget" det är väl bara att acceptera vibrationerna och man störs ju som sagt bara av det när man håller foten på bromspedalen.** BMW-Janne: Jo det är sant och det är ju bara när du står stilla och när det regnar. Allstå inte så ofta som tur är. Fast jag tycker det är dåligt på en bil i den klass våra bilar är....... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.