|
|
|
|---|---|
|
Hej Undrar om de finns några bra o billiga verstäder runt Gbg området elle trestadsområdet som byter kamrem till bra prsi | |
| joakil på gbg:s bilservice är kunnig å billig tycker jag, vet inte vad han tar för rembyte men åk å prata med han....ligger i partille | |
| ok ligger de på järnstångsvägen 49?? | |
| japp, svarar i stort sätt aldrig i telefonen eftersom han är ensam, men går att få tag i honom efter 12 på telefon om man har tur | |
| ok..tack | |
| Jag låter KK-service i Kungälv göra allt åt mig han där kör bmw själv. | |
| ok de e ju bra,,jobbar där..va tar han för ett kamremsbyte på en 520 års88... vet du de? | |
| "han kör bmw" gbg bilservice ÄR BMW...enda han fixar med... | |
|
Frågan om bra verkstäder i Göteborg måste vara en av de mest avhandlade här på forumet. Sök så hittar du info om en mängd bra verkstäder. Men vi tar det igen :) Göteborgs Bilservice (Bäst enligt mig och många andra) Bavaria Bayerische Wölkes BMW Group mfl.. /Carl |
|
| ja å många med mig tycker Göteborgs bilservice är enomt bra, kunnig, snabb, hjälpsam å billig | |
| joakim heter han såklart | |
|
När man läser här kan man tro att alla i Gbg lämnar bilen hos Joakim, inte undra på att inte hinner svara i telefon. Jag var förresten där idag och servade E39:an. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.