|
|
|
|---|---|
|
Tjena Fick lite info om hur man skulle kunna fixs den snea stolen i min bil med el stolar i en m5 e34. De va någon vajer man skulle kapa av höljet på men ja förstårinte riktigt hur. HAr plockat ur stolen. Och har nu sett att den har kuggat över 2 kugg på högra sidan och detta tycker ja är mer troligt till att va problemet. Och det sitter ju en motor till varje sida för ryggstödet. Är det någon som vet om man kan koppla på 12v och köra den andra motorn så att de står i samma kuggläge. Jag tycker då att detta är möjligt. Men vet inte om man ska våga testa då ja inte vet om motorn pallar 12 på kopplat direkt. Skulle vara väldigt tacksam om det är någon vet detta. MVH Oliver BMW M5 för life | |
|
Länk Hope this helps, it helped me understand the problem with mine, I did not have the time to fix it and so i got it done at a garage (Bavarian Motor works in Mölndal). |
|
| Bra länk, den åker in i Favoriter. | |
| hade samma problem i sommras.jag fick plocka isär stolen.plocka bort klädseln.plocka bort ryggstödet och sätta tillbaka i rätt läge. byta vajer.men de va inget roligt jobb. | |
|
hej igen. hade bort klädseln, på själva sittsen. Men Man ser att den har kuggat över 2 kugg på vänstra sidan lr om det är högra då ja inte vet vilken som är rätt. Men ja kände att detta var verkligen inte min grej, Och klädseln och det på ryggsödet våga ja inte ta bort då ja förmodligen bara kommer att förstöra den. Är det någon som vet om nåt ställe i närheten av Jönköpingstrakten som kan fixa detta. Eller är det kanske ngn på detta forum som vill ge sej på detta mot bra betalning då så klart. Och ngt stress behöver det inte bli bara den e klar tills våren. Mvh Oliver BMW M5 för life |
|
|
Hej! Hade samma problem med min M5:a men eftar byte av vajer fungerade den perfekt. Ett lite pillrigt jobb men inte så svårt. Allt sitter i sätet glöm stolsryggen. Fäll tillbacka stolsryggen innan du tar bort den grova fjädern annars blir det svårt att få tillbaka den. Lycka till Lennart - A Man's Gotta Do What a Man's Gotta Do - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.