|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
fortsätter lite på tråden, detta kom till mig idag vet inte vem de kan vara och vart de kom ifrån, men vad har min familj med detta att göra?? How are you doing and your family?I hope all is going on fine. Pls i saw the above mentioned advert for sale on the web and i would like you to pls get back to me with the present condition. Pictures of it for me to see. How much do you want to sell it/price And i hope to see your soonest response as i am waiting to read from you. Thanks and regards to your family and those that cares for you. ---------------------------------- |
|
|
här är han mejl om något känner igen den, silojoh@hotmail.com |
|
|
dålig engelska tycker jag, men det är kanske en som inte har engelska som första språk Bmw är rätt okey!! |
|
| varför frågar dom om pris? står ju faktiskt i annonserna | |
|
jag har valt att inte svara på denna anons, kanske ett misstag, men de får jag aldrig veta. jag kanske dömmer för fort, men de känndes inte helt rätt med denna anons. allt fanns i anonsen så de borde inte varit några frågeteken tycker jag. mvh racing |
|
|
Jag fick ett erbjudande av en engelsk tjej, "tillfälligt boende i Nigeria". Hon hade en väninna som var skyldig henne pengar, men i Nigeria kunde hon inte få något bankkonto- sa hon. Så hon frågade om jag kunde lösa in en check från hennes väninna. Givetvis sa jag, men jag betalar inte något för att göra så.. Ok, sa hon. Checken kom (10000 Euro), från en fransk bank. Jag lämnade in den på min bank. Dagen efter frågade tjejen om jag kunde "låna" henne BARA 3000 Euro, tills checken var inlöst. Nope, sa jag- inga pengar förrän flera veckor efteråt, när checken är BÅDE inlöst ock "cleared". Litar du inte på mig? frågade hon då. Kan jag inte, vi har ju aldrig träffats. Tjejens Andra väninna påstår sig då ta över i chatten- och Stackars flickan sitter då och gråter, säger den nya väninnan. Eftersom jag inte litar på henne.... Dagen efter detta ringer banken och säger att checken är falsk. Talar om detta för tjejen, som då beklagar allt detta, ojojoj, så ledsen hon blir. En dag senare ber hon mig Ändå att låna henne pengar. Detta var ju inte Hennes fel, hon har ju en så oärlig väninna... Polisen hade, enligt tjen, då tagit hennes väninna i Frankrike (utan något bevis alls, checken var ju på min bank- mycket kul). Ganska roligt att höra alla försäkringar om att checken ABSOLUT inte kunde sakna täckning- innan den kom. Och att den "stackars flickan", på grund av Mig sedan var tvungen att bo på gatan- eftersom hon inte kunde betala hyran. Jag hade ju LOVAT att låna henne pengar....lol. Jaja, internet Är intressant- och roligt ibland.. |
|
|
Nytt bluff mail: clement_consult12@yahoo.com har skickat detta e-post brev till dig från www.fordonslagret.se Hello,I am very intrested in your car and mode of my payment will be by bank check from europe bank,so give me your last offer and present condition of the car ,Get to me as soon as possible.pls do include all the websites you put it for sale for me to confirm you are a geniune seller... Only serious reply needed .give me the car price in euros. My email clement_consult12@yahoo.com Klicka på länken nedan för att komma till den aktuella annonsen: Länk Mvh, clement_consult12@yahoo.com och Fordonslagret Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.