|
|
|
|---|---|
| Enligt BMWs prislista för extratillbehör til E90 ska det gå att spela Mp3 skivor om man har Stereo Pro eller Nav Pro, óch även genom växlaren. men jag får inte min bil att spela någon skiva. Ska nämnas att min är en import -05:a. Är detta något som bara finns på¨svenska marknaden, eller har det först kommit på 06:orna? Eller är det bara så att jag bränner skivorna fel? Har den stöd för långa filnamn, IDtag och mappar? | |
|
Jag har Radio Pro och det fungerar att spela MP3-skivor. Filnamn eller taggar stöds dock inte. Vet inte om hur det är på Nav Pro. Lustigt sammanträffande för jag startade precis en tråd i ämnet: Länk /Lars Vägen är målet. |
|
| Men hur ska man bränna skivorna? Kan man lägga mappar? Ska man döpa om låtarna till något speciellt m.m..... | |
|
Det bör fungera med eller utan mappar. Jag använder iTunes som lägger upp artistmappar, men det ska nog inte göra någon skillnad. iTunes har vad jag vet bara ett sätt att bränna MP3-skivor på så det går i princip inte att göra på något annat sätt. Men jag är ingen expert på området. Köper fortfarande CD-skivor :) /Lars Vägen är målet. |
|
|
Hej, har E90 med nav Pro med stereo pro tillverkad maj 05, när jag köpte bilen för några månader sedan funkade det bara att köra vanliga brända skivor. Var inne med bilen på BMW och gjorde en uppdatering efter det kan jag köra MP3 både i växlare och singelspelare. klarar mappar och långa filnamn. bränener med nero eller i utforskaren MVH Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.