|
|
|
|---|---|
|
Hallo! Tänkte höra med er erfarna bmw åkare om man behöver stoppa i en sån här fin flaska "motor rengöring" eller vad det heter nångång i mellan åt, det vill säga, tror ni min bil skulle må bra av det eller är det bara en onödig grej, eller kanske till och med inte bra fr motorn? den går ju inte ojämt eller nått, tänkte bara det kan väl aldrig va fel att trycka i en flaska om det inte skadar? dom heter väl STR eller nått va? nån som har några erfarenheter av sånna? //Fredrik -*~Det löser sig sa kärringen och sket i vassken~*- | |
|
STP menar du.. Har själv aldrig lyckats märka nån skillnad med en behandling. Folk med lite äldre bilar (har väl jag också iof) har dock sagt att dom märkt av den. Men om du inte har några problem med din kärra nu så förvänta dig ingen mirakelkur med den precis. Flaskorna innehåller till största delen lacknafta, inget som skyltas med på flaskan. Antagligen för att man ska tro att det är just mirakelmedel i den.... Köp en "drivers dog meny" för 50-lappen istället :) Mvh Anders S. |
|
|
Hej WABO! Fick tipset av en mekaniker då jag körde volvo att man skulle hälla i en kopp 2-takts olja när man tankade, det hjälpte bättre än STP. Men gör som Anders S säger... köp nåt gott för slanten, det gör mer nytta!! =) aldrig mer Audi! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.