|
|
|
|---|---|
328_Driven |
Jag köpt angel eyes till in 328 e36'a har lagt mäktet till att man kan sätta in Extra "positions lampor " sånna små i dem. vad räknas dem om man sätteri sådana ? och vart ska man koppla Sladdarna till Angeleyesen ? killen på bobkit.se sa att man kan koppla dem på dimjusena några förslag ? |
|
Bara ringarna eller hela stålkastarhuset? Die auto: www.vargon.net/sp02/BMW_FRAM.jpg |
|
328_Driven |
Läs frågan igen ! Angel eyes = ringarna fråga nr 2 ! Det finns uttag för att sätta dit en extra liten positions lampa i vardera strålkastare .. vad räknas dem som för lampa ? |
|
Men ursäkta, folk använder Angel Eyes och kan mena båda dera så. Så för att ge en rätt förklaring till dig ville jag veta helt säkert! Die auto: www.vargon.net/sp02/BMW_FRAM.jpg |
|
|
kan ju vara så att man har en valmöjlighet. koppla in parkeringsljus i "små hålen", samt angeleys i dimljusen(läs kopplar), så kan du välja. halvljus på/av parkeringsljus på/av angeleyes på/av typ?...bara en tanke, kan även vara så att dom inte "immar igen"... |
|
328_Driven |
ska jag koppla extra sladdarna som går till själva "ringarna " angeleyesen till sladdarna på dimljusena ? |
| Koppla dom på parkeringljusen och ta bort lampan till parkeringsljusen bara. Så gjorde jag på min gamla e36:a | |
|
Ser dom ut så här,Länk så finns det en liten extra lampa som man kan koppla in om man vill. Den kopplas till parkeringsljuset, precis som ringarna. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.