|
|
|
|---|---|
| Hej, jag letar efter ett par m3 e46 speglar till min 330cim. Men jag vill att dem ska se ut som original i fästplattan. tacksamm för svar. | |
| Jag tror att du kan hitta såna hos din BMW-återförsäljare.Dem kostar ca 5-6000:- Vet inte om det är med montering. | |
|
Tror du kan hitta dem på någon av dessa sidor: Länk Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Tack för hjälpen. | |
|
Jag köpte dom här på stylabilen Länk Men fick fel först, och det var E46 M3 speglar, dom verkade hålla bra kvalitet BMW CS #5206 |
|
|
Jag har också letat "M3 E46" speglar till min 330 Limo. Stylabilen säljer 2 varianter, en för 3500kr och den andra för 1600kr. Hur pass mkt tror ni att det skiljer i kvalitet? Länk |
|
|
Hos Be-styling.se hittar ni M3 e46 speglar som är väldigt likt äkta m speglar. Har själv sådana på min bil. Är ingen adapterplatta utan är ihopgjuten med speglen precis som på orginal speglar.. Inte säkert det ligger på hans hemsida än. Han heter Bosse och ni kan nå han på 0733-560303 efter 16,30 eller på bosses70@hotmail.com Mvh Petra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.