|
|
|
|---|---|
|
Vad skulle jag kunna begära för min 530 -01? Drygt 10000 mil. Estorilblå med ljusgrått skinn. M-paket, Steptronic, Komfortpaket, Elgardin i bakrutan och manuella i sidorutorna bak, Alpine MP3-växlare. Svensksåld, fullservad, nyligen Insp. II samt komplett oljebyte i automaten. Toppskick!, ovanligt fin, allt fungerar naturligtvis som det skall... Vet inte om jag skall sälja, men funderar... Bilbytarsjukan gör sig påmind... =) MVH Christofer | |
| 140-150" ? | |
|
Runt 165 000? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Runt 165000:- i slutpris hoppas jag =). Känns lite lågt att gå ut med det... MVH Christofer |
|
|
175 som utgångspris, 160 i slut? Betänk att BMW inte har tillverkat eller komemr att tillverka nån bättre serie än E38/39 på länge:) Så ska du byta upp dig så möjligen en E39 M5/ 540 02-03 är det du kan finna. Mvh Asken |
|
| Jag tror runt 140-150'. Ett plus är att insp II är gjord och att bilen är välutrustad med M-paket, automat + attraktiv färgkombo. Du kan säkert få mer om du är tålmodig men det är ingen lätt tid att sälja bil och det blir inte lättare förrän till våren heller. | |
|
Sälj inte! Din bil går inte att toppa, köp 18" M-paras i stället så har du Sveriges absolut snyggaste E39:a (den kan vara etta redan nu). Måste bara fråga vad letar du som ersättning? Sprintblau Audi RS4? Mvh Stephan |
|
|
Tror som bias. Den som är kinkig på utrustning kommer att anmärka på avsaknad av t ex navigator. |
|
|
Skulle jag inte få mer än 140-150000:- i slutpris så säljer jag inte... Jag resonerade som så när jag köpte min bil, hellre en riktigt fin bil i en ovanlig/snygg färg än navigator... Man kan ju faktiskt köpa en bra portabel navigator för ca. 4000:- som man dessutom kan flytta med sig... RS4 ligger inte riktigt inom mina ramar =), S3 kanske... Skall iväg och prova RS4, S3 och S8 m.f. snart... MVH Christofer |
|
|
Testa och se vad som är möjligt att få ut. Håller med om resonemanget med navigatorn, men det är många som resonerar som "va finns inte navigator, PDC, bensinvärmare, RDC, DSPstereo, komfortstolar etc " med på utrustningslistan...då är det inget för mig....! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.