|
|
|
|---|---|
|
Så här ligger det till!... Har bara 16 plåthjul till min 116i.. Alla andra BMW med plåtfälgar jag sett har samma kappslar. Såg några med annan design hos BMW i Solna, de skulle tydligen vara till 3 serien. Passar de till mina hjul?.. Borde väl göra det?.. Annars får jag åka dit igen och fråga om jag får prova. | |
| Alla navkapslar i 16" utförande passar till dina plåtfälgar. Tycker personligen att de mångekrade navkapslarna som såldes till 3-serien e46 02 och framåt är bland de snyggaste. | |
| måste säg att det ser klart bättre ut utan navkappslar på plåtfälgar | |
| är det dem silvriga plåfälgarna ni menar.. har man dem svarta som vinterdäck offtast brukar va bör man ha navkapslar för det ser förjävligt ut | |
|
Håller med, ser inte snyggt ut utan navkappslarna! Då ska jag köpa de andra kapslarna jag såg på BMW! Yes, äntligen kommer min 116i skilja sig mot övriga 116i... =) Skulle helst köpa ett par 18tums BMW originalfälgar, men de kostar en del.... =( |
|
| Det är nummer 5 på bilden som du ser på länken nedan. Där står även reservdelsnummret. Länk | |
|
Kanon, tack för hjälpen.. =) |
|
| tycker att dem var rätt snygga för att vara anvkapslar... men som sagt så vore det ju trevligare med riktiga fälgar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.