|
|
|
|---|---|
|
Tänkte jag skulle köpa fjädrar för att sänka bilen en del. Vilket märke skall man ha? Vilka firmor säljer fjädrar? | |
|
Jag körde med H&R. Tyckte det fungerade mycket bra. Blev betydligt stabilare i högre fart utan att göra bilen alt för stötig inne i stan. |
|
|
ok, tack carteen. vilka saluför sådana till ett ok pris? |
|
|
Finns tex på Bilmodehuset, Vanadis Gummi mfl. Sök på H&R på Google så dyker det upp en rad butiker där du kan beställa. Lycka till..... / Carteen |
|
|
H&R BMW Z3 [29754-2] Årsmodell: 4/96- Type R/C 6-cyl. (inte Roadster), 2.0 + 2.8 + 3.0 L, inkl. Coupé Anm.: Bilar som är fabrikssänkta t.ex. BMW M-Teknik, MB Sport-Line, Audi med sportunderrede o.s.v. där finns bara en liten sänkningseffekt, då dessa bilar redan är sänkta från fabriken. Sänker ca 30 mm är detta rätt? såfall, hur mkt sänker den på en M coupe? 30mm eller mindre? |
|
|
Nix, du skall ha 29520-1 till din bil. Mvh Henrik |
|
|
tack henrik. vilka säljer dom till oki pris i sverige? eller skall man helt enkelt leta sig ner åt tyskland? |
|
|
FredrickG, Kan rekommendera Bilmodecentrum vid Stigs center (Gbg). De var enormt bra att göra med när jag hade problem med mina H&R. /bln |
|
|
Kolla ebay.de Det finns massvis med firmor där som skickar till Sverige. Jag handlar nästan uteslutande mina delar till mina BMW:s där. Det brukar oftast gå väldigt smidigt och leveranserna går ofta fort, dessutom är det MYCKET billigare än att handla i Sverige. exempel: Länk frakt till Sverige 15Eur Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.