|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
|
Klart det blir snabba ryck,när det blir snabba cash:) Hoppas du laddar upp fotot Etre iaf om du har lust |
|
|
Kolla din e-post! Etre, BMW CS#1507. |
|
| Nääää, vi vill också se ju! | |
|
Tackar Etre! fan va vacker bilen var! Jag kan ladda upp dom om tillåtelse ges. |
|
|
Klart att du kan ladda upp bilderna till allmän beskådan! Sitter här och scannar in foton på gamla bilar man haft och blir nostalgisk...kanske borde göra ett litet bildgalleri... Etre, BMW CS#1507. |
|
|
Så nu är lite bilder upploadade+lite från nutid Länk |
|
|
Nyheter Ser det ut som jag behåller bilen,köparen hade ont om cash och bilen är ju bara muntligt såld. Stämmer det att det bara finns 150st e3or reggade kvar i sverige??? |
|
| Gött, 1,33% av dem är mina! :D | |
| Haha hmmm va blir min procent? | |
| Skulle tippa på runt 0,67 ;) | |
|
150st! de va som fan. Hade jag inte varit så upptagen med allt så hade ja haft en till E3 :D 3.3L tack Men måste fråga. Finns de nå komplett elschema för 2500, 2800 osv? Såg ju Autobook 906 men de va inte mycket till el-system där inte. |
|
|
Nånstans finns det nog el-shema,men som du skriver så är elsystemet inte så avancerat på en e3a |
|
| Skulle det finnas ett behov/behållning av ett E3-register? | |
| Tja varför inte?? | |
|
Ett register vore trevligt. b2600.. Nää så avancerat är de ju inte. Har nå tillfälligt lamp-problem nu bara så de e väl nån jord som inte står rätt till. Tänkte ja skulle dra hem en Haynes-bok lite billigt, bra att ha :D |
|
|
Ja det skulle vara kul. En fråga: Varifrån kommer uppgiften om att det skulle vara 150 st. bilar kvar? Etre, BMW CS#1507. |
|
|
Någon fler än jag som tycker att det är synd att ingen förbarmar sig över den övergivna E3:an som användarnamn Sten-Göran har fotat under rubriken"Bilder på skogsfynd m.m." i detta forum? Verkar ju inte vara helt bortom all räddning om man kollar på bilderna i hans blogg. Har mejlat honom och frågat. Etre, BMW CS#1507. |
|
|
Det var en snubbe(alpinakg) på garaget som skrev i min gästbok på garaget,han finns även här på ap inlägget är längst ner Länk |
|
|
Aha, ok...va in å kollade. Han verkar ha många fina bilar han. Kul att se. Etre, BMW CS#1507. |
|
| Hmmm vart finns bilden på den "övergivna e3an"??finner inte | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.