|
|
|
|---|---|
|
vet inte vad jag ska göra, då skinnet på v-bak dörrklädsel har krymt, dragit ihop sig vid armstödet, ser för taskigt ut plus att fluffbiten som sitter limmad utanpå hängar löst o fladdrar pga detta.. o att hitta en helsvart skinn på skroten va itne lika lätt som jag hoppats på hitta bara grå/svart eller med trälist eller så saknar de elhiss.. Mvh. Richard. | |
|
Det är uppenbarligen ett mycket vanligt fel på E34 - men jag trodde bara att det drabbade bilar med plastfolie på dörrarna. Lossa "fluffbiten" och gör två eller tre vågräta snitt med en vass kniv i området under "fluffbiten". Var bara försiktig så att inte något av snitten kommer för nära kanten så att de inte täcks av "fluffbiten". Limma fast skinnet med t ex kontaktlim - i och med att du har gjort snitten räcker materialet nu till för att sitta snyggt på armstödet. Limma sedan tillbaka "fluffbiten" med kontaktlim - kan behövas lite avslipning för att limmet skall fästa ordentligt. Lycka till! Hälsningar ChristerG525 |
|
|
Tackar ser nu ut som de ska igen... nu kan man öppna bakdörren utan skämmas =) |
|
| Detta inlägg har jag letat efter, sweet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.