|
|
|
|---|---|
|
16:9 skärmen släckt och mk4 helt död! Kan det vara något glapp någonstans? Radio och växklare funkar ändå men.... | |
|
Dum fråga men har du kollat säkringen i handskfacket? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Inte så dum egentligen med tanke på mina kunskaper men det har jag kollat efter lång tids letande. Försökt att plocka ur skärmen för att se så allt sitter ordentligt men kan bara inte komma på hur man ska få ut den! |
|
|
Får du inte ens bakgrundsbelysning i Navigatorn? Får du det men skärmen är svart så har du iallafall ström fram. Tänk på att det är två säkringar till navigatorn i handskfacket. Ta loss MK4an i bagageluckan och kolla så de två sladdarna sitter i ordentligt. Den kan sitta en till säkring på själva enheten, minns inte riktigt. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Här kan du se hur man tar bort själva monitorn. Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
bakgrundsljus finns! nr 7 och 41 säkringarna är hela. Hur kan jag hitta en eventuell säkring till? Känner snart att man får ge upp och köpa ny! suck |
|
|
Åker du till en BMW-handlare och gör en felsökning med GT-1 testern så får du fram aktuella felkoder. Då kan du leta på rätt ställe liksom. Lycka till Asken |
|
|
När du säger att MK4 är helt död. Den tar alltså inte emot skivor alls? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Det sitter en skiva i men ingen röd lampa lyser och har försökt hålla in eject knappen LÄNGE också! Får väl bli en tur till BMW imogon kanske. |
|
|
Varit på BMW idag! Kunde inte kolla den förrän den 1 november. Hillstreet: Du kan inte komma på var en ev 3 säkring sitter? Hade varit jättetacksam för hjälp! Känner på mig att de kommer säga att allt är trasigt! Fredrik |
|
| Håller tummarna för att det inte blir så.. att allt är trasigt menar jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.