|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått tag i en elektrisk sportinredning (svart) som kommer ifrån en 540 touring -99... Dessa stolar ser ut att ha kraftigare stöd på sidorna än andra sportstolar till e39... Jag har alltså inte m5 stolarna utan sportstolar... Dom stolarna jag har jämfört med är av ljusare skinn så det är kanske bara en syn-inbillning? Vore kul att veta | |
|
Vad jag känner till så ska det inte vara några skillnader. ___ //Ulf |
|
|
några bilder så kan man jämföra med andra! MvH Bmw 4-ever |
|
Scheckheft |
Hej Till E39:an fanns följande stolar: Seriesits (elektrisk el manuell) Komfort (el.) Kontur (el.) Sport (el. eller manuell) Antingen så har man en sportstol (M5) eller så har man inte. Länk Mvh Scheckheft |
|
Fanns konturstolen verkligen till E39? Har i alla fall aldrig sett någon och då har man ändå snurrat igenom åtskilliga annonser genom åren... Trodde bara den stolen fanns till E38. ___ //Ulf |
|
Scheckheft |
Hej Programmer: stämmer, var lite för snabb :(. Däremot borde det gå att eftermontera Kontur i en E39. Mvh Scheckheft |
|
Konturwstol fanns att beställa jawohl! Mvh Asken |
|
| Stolarna som sitter i den här Alpinan Länk har jag aldrig sett i en E39:a förut. Det måste väl vara eftermonterat eller kan det ha gått att beställa från Alpina ? | |
|
Läser man infon under bilderna så låter det ju som beställda från Alpina. "FINISHED IN ALPINA BLUE METALLIC WITH CONTRASTING LOTUS WHITE RECARO(VERY RARE)NAPPA SPORTS LEATHER(ALPINA EMBOSSED)" ___ //Ulf |
|
|
Asken: Via Individualt så går ju det mesta att beställa eller menar du att konturstolen fanns att beställa som ordinarie extrautrustning? Har aldrig sett detta i någon katalog eller på www.schwacke.de... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.