|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag funderar på att köpa mig en cupe´ och har tittat på 320 323 för att hålla nere kostnaderna lite. Har speciellt fastnat för en "320 ci cp" med regirteringsnummer UNB762 på bmw group i göteborg. priset är 179000 för en -04 som gått 8000 mil. Inte så mycket utrustning bara KOMFORTPKT, SPORTSTOLAR TYG SVAR, KLIMAT, XENON, FARTHÅLLARE, MULTIRATT men jag tyckte priset va väldigt bra, är de det? Och vad står "cp" för i "320 ci cp"? Vad är det för motor i en 320? Mvh | |
|
Välkommen till forumet! CP = Coupé Finns en forumdel som heter "Föräkringar och Värderingar", prova att ställ din fråga där istället. |
|
| Det sitter en 6:a på 2,2liter och 170hk. | |
|
är det bara jag som tycker att d lät rätt billigt för att va bmw group?? /// Bimmarkomanen |
|
| Nä jag tycker det låter som ett kanon pris.. Ville bara kolla med er eftersom man inte är proffs bmw efter ett par år med golf gti. | |
| om dp står för cupe´ vad är då "ci"? en 6:a på 2,2liter och 170hk låter helt ok ändå jag va rädd för att det skulle va en fyra i.. | |
|
"ci" är också coupe...så de har skrivit "coupe coupe" :) 2,2-liters-sexan är faktiskt riktigt trevlig. Det är inget "kanonpris"...det är ungefär vad den "bör" kosta...möjligtvis i den lägre regionen av prisspannet. / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Här till vänster finns ju Modellguiden, där du hittar diverse info: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ok tack för hjälpen |
|
Njuren |
Jag har tittat på den och den var fin förutom rätt så mycke stenskott på huven. Inga originalfälgar sitter på. Tittade även på en svart 318iA som endast gått drygt 3000mil. lacken såg ut att ha blivit borstad med sopkvast. varför priserna känns billigare än övriga återförsäljare är pga av att de har gått som tjänstebilar i företaget.Pruta oförskämt! Mvh |
| OK. Ja, det va något som jag störde mig på. Att det inte satt orginal fälgar på! Men så mycket stenskott såg jag inte, fast å andra sidan har den ju gått 8000 mil så det borde finnas där ska kolla på den igen och får se över det. Tack för tipset om tjänstebil ska se vad han vill göra på priset.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.