|
|
|
|---|---|
|
Har en 530 Touring 2002 med 16:9 skärm, Navi och Tv. Har ej DSP eller cd-växlare. Undrar nu vart allt sitter. Vad är det under golvet framför reservhjulet? och det som sitter nedanför CD enheten till navin.? Vart kopplar jag in ICE-link? | |
|
Under den främre delen av lastgolvet sitter TV-modulen. Under Navin så bör det vara radiomodulen du ser. ___ //Ulf |
|
| På min 530-01 sitter radiomodulen också under bagagerumsgolvet (i ett fack längre bak än videomodulen). | |
| längre bak än tvmodulen? då kommer ju reservhjulet? | |
| Till vänster om reservhjulet, precis ovanför domkraften, under plastlocken. | |
| ok tackar, ska ut och titta där nu | |
|
Ovanpå domkraften så ligger det i min ett "mellangolv" för förvaring och detta lyftes ut när man ska komma åt domkraft eller reservhjul. Finns ju ingen plats ovanpå domkraften? Däremot när man öppnar luckan till vänster för att komma åt navi och CD-växlare så sitter det ytterligare komponenter direkt under dessa vilket jag alltid trott är radioenheten. Jag har haft en -00 och har en -01 och båda har sett likadana ut. ___ //Ulf |
|
| Noggrannare beskrivning: framför (ovanför var fel ord kanske) domkraften finns ett utrymme under ett plastskal där min radiomodul ligger. För att få bort detta plastskal var jag tvungen att lossa sidoklädseln framför nav/cd-växlarluckan. | |
|
Helt rätt Kane. Var i garaget och tittade nyss. radiomodulen sitter under plasten ovanför domkraften. Tack för hjälpen. tv-modulen framför reservhjulet. radio-modulen vänster om reservhjulet(under plasten) Då är det väl slutsteget som sitter under navin? |
|
| Vad har du för högtalarpaket i bilen? | |
| ingen aning. Har ej DSP iallafall. Har dock baslådan ovanför batteriet? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.