|
|
|
|---|---|
| Hur många airbags har ni på era 540 e39or... Har en svart sportinredning med elstyrning och minne ifrån en 540 touring -99 men det finns inga uttag för sido-airbags där bak... Inte för att min 523 touring har airbag där bak... men tycker att det verkar konstigt att en 540 inte har airbags... Den skrotade 540n var förövrigt nästan helt fullutrustad. | |
|
Det varierar nog beroende på vad köparen specificerat, eller vilket utrustningspaket han valt osv. FP |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
x6 på min 540 ///MVH Hasso Länk |
|
6 airbag:s på min 540. Inga bak..... Vh/Kermit Min Bil-blogg. Länk |
|
|
8 i min 540. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Från -98 är 6 st standard. Sidoairbag i bakdörrarna är tillval. Du skriver ju själv Johan: nästan fullutrustad...... |
|
|
ni som har standart 6 st då räknar ni väl ratt + passagerarsidan sedan sidoaibag på båda och i skyddsgardin airbag i taket eller vad det nu heter! Hr jag rät?? den där airbagen i taket går väl till baksätet o jag inte har fel eller? Då gick det få som max 8 airbags sammanlagt och inte 10 som man kan hitta i annonser eller? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Dom som har 10 har även en gardin för baksätet. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| 10 gick bara att få på sedaner. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.