|
|
|
|---|---|
|
har kollat på en annons på en 328touring 96:a import 04 eller 05, 13 000mil begär 60 000 för den är det ett bra/dåligt pris? förutsatt att allt fungerar på den m.m. hur mkt högre förs. kommer jag få på den? har 325i -92 nu import -98, är kombi dyrare än sedan? hur mkt skiljer 325-328? bara intressant å veta ungefär | |
|
priset e väl ok........men miltalet låter väldigt skumt.......försök kolla upp det.......jag ger 5200 för min, helförs, 328t-97- 1000mil, liten ort - 30 år. tips: kolla kliman, bromsskivorna, bakvagnen, kopplingen och framförallt ROST. ofta bagageluckan-runt rutan...insidan på dörrkarmarna e jättenöjd med min......en komplett bil! |
|
|
ok, vågar jag köpa en helt nyimporterad bil? en firma i gbg som säljer en 328touring -98 för 53` 15000mil, den är m-testad m.m. hur mkt dyrare är förs. på en import än en sv-såld? den har reg nr som börjar på z så ja antar att den e helt ny i sweden....fast regnr finns inte med på vv. man får den nybes. |
|
|
Hej Tycker det verkar ganska dyrt. Jag sålde just min 320 touring, 97:a, 16000 mil, svensksåld för 30000. Hade den i 9 månader och jag gav 35000. Frasse |
|
| dyrt? menar du den första eller andra? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.