|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja få veta hur jag ska göra för att få väck min tandställning i fronten på min e39IM, t-baren som sitter över nätet nedertill på fronten...hoppas ni förstår.. MVH Markus BoZiC | |
|
Den sitter fastlimmad och plasten under den är formad som den. Jag köpte ett M5 galler och gjorde lufthål på sidorna för bromsarna, tror det blir bäst. Om du köper gallret så ser du att en del av "nätet" är helplastat, bakom gallret - i fronten - finns styrkanaler för luft till bromsarna, vilket många missar och får överhettade bromsar som slår sig. Alternativt köp ett galler på stylingfirma och kklipp ut en lämplig form, verkar som många gör det också. Lycka till! /Jake |
|
|
Hej Jake, Hur lyckades du montera dit kylkanalerna i plast efter att ha gjort upp hål i gallret? Där finns ju inga fästen alls på baksidan för det :( |
|
|
Det finns ett mektips ang. detta: Länk |
|
| Tack men tyvärr så visar mektipset hur man återanvänder ramen runt grillen och sätter dit eget galler. Jag vill använda M5 original ramen/gallret som redan ligger här hemma och väntar. | |
|
M5 ramen skall passa i samma "hål" som ramen med T-baren. Mvh Göran |
|
| Tack för svaret, jodå den passar rakt av mot pinnarna men det går inte att fästa kylkanalerna :( Detta finns det inga fästen för. Kanske kan man limma dit dem med PL400 eller liknande? | |
|
Borde funka att limma dit dom.kan inte tänka mej annat. Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.