|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dag: Den var helt perfekt... satt i en E28 520I. Maken till neutralstyrd bil har jag aldrig kört. M5:an E28-87 har 25mm fram och 18mm bak, så det fungerar bra kan jag lova. Yes... de var justerbara Mvh Jocke W |
|
|
Nu har jag beställt 25mm fram 20 bak. Leveranstid ca: 2veckor pris 3500.- //Ticco OO=00=OO __--------__ BMWCS # 4508 200SX OGS # 17 |
|
| Grattis!! Tillsammans med gula Koni eller liknande har du en gocart att vänta.... Det var dessa hämmare jag tipsade om för en tid sedan. Men vad göra under huven?! Kul med mos.... :-) | |
|
Kör med Bilstein, under huven kommer oxå framöver :) Just nu kan jag bara få stopp på den ganska effektivt, M5 E34 bromsar fram... //Ticco OO=00=OO __--------__ BMWCS # 4508 200SX OGS # 17 |
|
Emil |
Det heter krängningshämmare. Det är bara att svetsa dit. Använd kylpasta. Se upp så du inte spiller på golvet! |
|
Dag: M5:an har 25/18mm i original. Gerhard// |
|
|
Emil: ??????? Har du en ritning? Mvh Jocke W |
|
| Bmw har krängningshämmare 25mm fram och 19 bak...till lite bättre pris än eslövsfirma.Strax över tusingen framre och knappt en tusing för den bakre. | |
|
På fullt allvar ??? //Ticco OO=00=OO __--------__ BMWCS # 4508 200SX OGS # 17 |
|
| Japp...beställde själv idag. | |
|
Där ser man, jag fick betala 3100.- inklusive nya bussningar. Tyvärr så var grejena felkrökta så jag fick skicka tillbaka, väntar nu på nya. //Ticco OO=00=OO __--------__ BMWCS # 4508 200SX OGS # 17 |
|
|
hej på dig! e det bara att byta rakt av eller? har du bilder? |
|
|
Mer eller mindre rakt av! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Instruktioner! Länk |
|
| ÄR det "Bolt-On" det där du beställt Ticco ? måste nog beställa det där tror jag... | |
|
Ska vara. Fram vart det efter 2'a gången å bak efter 3'e gången. //Ticco Länk |
|
|
Någon skrev att BMW kränghämmare var billigare och det är vl iof rätt MEN tänk på att du måste ändå ha nya fästen samt att dessa inte är justerbara, att du sedan får med nylonbussningar på verrera gör ju inte saken sämre.. I övrigt passar M5 E34 kränghämmare bra www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.