|
|
|
|---|---|
mape |
Hej! Efter att ha försökt med köpesannons samt efterlysning på bildelsbasen vänder jag mig till forumet för hjälp. För en liten tid sedan införskaffade jag en 735i-97 som saknade CD-växlare. Eftersom det i stort sett är omöjligt att leva utan den detaljen så kavlade jag upp ärmarna och lättade på plånboken och köpte en monteringssats från BMW. CD växlare och bagagerumsinredningen inhandlades från skroten. Mitt problem är att det visade sig att BMW inte tillhandahåller den lilla kabelsnutten som ansluter från själva CD-växlaren till den långa kabeln som går framifrån instrumentpanelen. Den skulle ha suttit på CD-växlaren, vilket den naturligtvis inte gjorde när den levererades från skroten. Nu är alltså allting installerat enligt konstens alla regler förutom den lilla kabelbiten som fattas. Finns det möjligen någon i detta avlånga BMW land som sitter på en defekt CD-växlare med denna kabel som kan tänkas att göra en humanitär insats mot ekonomisk ersättning? Enligt mina efterforskningar är det samma CD-växlare (Pioneer) i E31, E32, E34 samt E38 fram till månad 9/98. Tacksam för hjälp! /Magnus |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.