|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag införskaffade en 5-serie för någon månad sen. Har under mitt ägo märkt att högtalarna inte är så värst bra, hur krångligt är det att byta original högtalare mot några andra? Är det kanske bättre att överlåta jobbet åt någon som är kunnig inom detta område? Finns det några högtalare som är något bättre än original (söker efter mer bas och renare ljud) för cirka 500-700 kr? Ska åka till BRL idag på eftermiddagen, skulle uppskatta om någon glad själ kunde välja ut ett par som funkar bra på www.brl.se , om det inte är alltför jobbigt =). Tack i förhand! | |
| glömde säga att jag har endast businessradio stereon, med kasettspelare.. | |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
ah perfekt! Precis det jag behövde! Vet du möjligtvis vilka högtalare som funkar? |
|
| vad är buissnes steron.. har en bmw 525i -01 och har den "vanliga" sterion.. kan jag då följa den här tråden? | |
|
Kolla på stereon vad som står eller i din utrustningslista så får du reda på vad du har för stereo Välkomna till forumet förresten.. |
|
| ok.. ska göra det lite senare idag.. tack för hjälpen | |
| det enda jag kan se på sterion i bilen står det "buissness cd" eller "cd buissness" kommer intye ihåg vilket ordning :=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.