|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
BMW Sverige har enligt uppgift börjat köra in de M-bilar som skall ut till pressen. Bilen i grästorp ser fräsch ut bortsett från slitaget på förarstolens sidostöd. Priset är bra, men jag håller med Mugge - det skulle verkligen kännas illa att ha en bil som man VET har varit utsatt för systematisk misshandel under sina första år! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag letade bland mina filer och hittade en video-klipp som är 7 minuter lång, där M3 E36 med reg.nr: CWK158 testas mot en Porsche 911 (993) med reg.nr: EWK386. Jag är ganska säker på att det är video-versionen av samma test som det talas om tidigare i tråden. ___ Bilen: Länk |
|
| Kan du lägga ut det här !! | |
|
pimpen: Jag känner inte till något ställe som kan hosta filen på 100 MB och materialet är upphovsrättsskyddat. ___ Bilen: Länk |
|
|
Ok trist |
|
|
rapidshare.de Laddda ladda ladda ;) |
|
|
Mugge: När jag tänker efter så är jag nästan säker på att detta reportage sändes i TV på 5:ans dåvarande motorprogram som vid denna tid var en TV version av Teknikens Värld, där flera av tidningens journalisterna deltog. Shit, man börjar bli gammal :-) Någon som minns vad programmet hette (vad det möjligen också Motorjournalen?) och som kan bekräfta detta? |
|
|
Ja detta reportage har sänts i TV, på kanal 5, motorprogrammet hette Teknikens Värld och det är Peter Sundfeldt som gör testet. Jag själv fick filmen på en CD skiva som följde med en tidning jag köpte för ett gäng år sedan, undrar om det inte var Alla bilar 97 eller något sådant. På samma CD finns även en film där någon klär ut sig till Christer Glenning och "testar" eller snarare sladdar omkring med en Z3 med reg nr AZM363 på en våt asfalterad bana. Men det gör ju inte att det är lagligt att sprida videon på nätet. ___ Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.