AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
561

Audio Modul till MK4:an ?

Visa användare
192
Marios
BMW Z3 -96 Cosmos Schwarz röd topp!
Tjena gubbar! Jag bilade till Tyskland häromveckan och kollade då upp varför mitt ljud till min externa DVD inte funkade. Innan jag bytte min MK3:a mot en MK4:a så funkade ljudet perfekt men efter bytet så kan man se på filmerna men inte höra dem?!? Då frågade jag en "tekniker" som höll på med BMW bilar i Tyskland och han sa att jag behöver en audio modul och att MK3:an har en sådan inbyggd men inte MK4:an, stämmer detta? Är det så att det stämmer varför hittar man inga sådana varken på e-bay eller någån annan stans? Är det så att de kallas för något annat? Skulle bli överlycklig om nån kunde hjälpa med detta!
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Tycker det låter konstigt då jag läst i åtskilliga forum att mk3 är utbytbar mot mk4 rätt av utan några konstigheter.
Visa användare
192
Marios
Samma här men de facto så slutade ljudet att fungera! Vet inte vad som behövs för att fixa detta!?!?
Visa användare
192
Marios
Har hört mig för på andra forum och det visar sig att min DVD är ju kopplad till TV tuner:n och inte via GPS:en så betyder det att felet ligger någonstans mellan DVD:n och TV tuner:n! Killen i Tyskland visste inte alls vad han snackade om. Men det funkar nu, var ba´ en sladd som hamnat på sniskan.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.