|
|
|
|---|---|
| Tjena gubbar! Jag bilade till Tyskland häromveckan och kollade då upp varför mitt ljud till min externa DVD inte funkade. Innan jag bytte min MK3:a mot en MK4:a så funkade ljudet perfekt men efter bytet så kan man se på filmerna men inte höra dem?!? Då frågade jag en "tekniker" som höll på med BMW bilar i Tyskland och han sa att jag behöver en audio modul och att MK3:an har en sådan inbyggd men inte MK4:an, stämmer detta? Är det så att det stämmer varför hittar man inga sådana varken på e-bay eller någån annan stans? Är det så att de kallas för något annat? Skulle bli överlycklig om nån kunde hjälpa med detta! | |
| Tycker det låter konstigt då jag läst i åtskilliga forum att mk3 är utbytbar mot mk4 rätt av utan några konstigheter. | |
| Samma här men de facto så slutade ljudet att fungera! Vet inte vad som behövs för att fixa detta!?!? | |
| Har hört mig för på andra forum och det visar sig att min DVD är ju kopplad till TV tuner:n och inte via GPS:en så betyder det att felet ligger någonstans mellan DVD:n och TV tuner:n! Killen i Tyskland visste inte alls vad han snackade om. Men det funkar nu, var ba´ en sladd som hamnat på sniskan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.