AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.357

Bra seriösa stylingbutiker på nätet?

Si
2
Sirius
323Ti Compact -99
Hej.

Någon som har något tips på bra seriösa stylingbutiker på nätet? Har kollat på flera stycken men de flesta verkar ganska oseriösa med konstiga betalningsrutiner etc.

Främst ute efter lite exklusivare växelknoppar och andra inredningsdetaljer.

Tacksam för svar.
//Jocke
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
stylabilen.se verkar seriösa.

___
Bilbloggen: Länk
Länk

Länk

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Decibel
Har också funderat lite på detta, nackdelen med dessa frågor är att det kommer svar om butiker och shoppar folk inte har erfarenhet av.

Skulle vi inte kunna ordna en lista på butiker man handlat ifrån minst 2 ggr och har goda erfarenheter ifrån?
Istället för att få en lista med möjliga försäljare och garderobs-importörer.

bara en tanke

---
Bilstereogalningen NO:1
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Decibel,

För det första så har du ingen aning om var jag handlar och hur ofta och för det andra så behöver man inte själv handla för att se hur ett företag hanterar de problem som uppstår.

Seriositet är i mina ögon inte det ett företag som aldrig gör fel, för det blir alltid fel, förr eller senare. Seriositeten visar sig först när det faktiskt blir fel, och det visar sig genom hur företaget hanterar situationen.

Ägaren till stylabilen finns på forumet och det finns många trådar som handlar om hur kundrelationera sköts. Samtidigt är ingen dessa företag som har nämnts speciellt nya, utan det är företag som funnits i flera år och som fortfarande finns kvar och har högt anseende hos många.

___
Bilbloggen: Länk
Decibel
Syftade inte specifikt på dig utan på trådar i allmänhet med dylika frågor ;)

---
Bilstereogalningen NO:1
Ragemannen
www.hova.com har använt dom flera gånger och alltid vart nöjd. Dom har alltid haft det jag velat ha i lager.

BMWholic
Si
2
Sirius
323Ti Compact -99
Det där med en lista över bra stylingbutiker tycker jag verkar som en bra idé. Det finns så många så det är svårt att veta vilka som är bra. Kul att höra lite omdömmen. Kan ju även finnas mindre kända butiker som är bra.
Zt
399
Ztefan
520dT M-Sport F11 -12
Jag köpte mitt eisenmann från stylabilen. Jag tyckte det gick hur fint som helst, och kan rekomendera dem. Sedan har jag köpt massor me grejjer från ebay.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.