|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk // M.v.h. Daniel | |
|
helskön:) undrar VAR de tänker sätta upp Bentley affishen? Min gamla pärla: Länk |
|
|
he he :-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
Den var bra :) Min bil Länk |
|
|
Haha gjuten :D /Olof |
|
|
Mogen inställning av Bentley :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tillhör man världens exklusivaste biltillverkare så kan man kosta på sig den typen av reklman. Tänk bara hur fel det skulle slå som t.ex. volvo skulle gå ut med bentleys reklam. ___ Bilbloggen: Länk |
|
| Hehehe! | |
|
Vad ville Subaru egentligen? Denna kampanj var mellan tyska tillverkare. //Player |
|
|
Bentley har lite ihop med BMW men dom andra är bara i vägen. Rätt kul när man rullade ner till Bentley... ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
BMW-, Audi- o Subaru-annonserna är nog äkta...men jag undrar om Bentley är det...isf är det j-t kaxigt! / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Bentley-reklamen är knappast äkta. Men det var kul oavsett :P /Olof |
|
| Jag önskar att Bentley reklamen vore äkta. | |
| Subarus var ju bara löjlig mtp att bmw tog 5 priser och subaru 1 pris i den där tävlingen :) | |
| Världsklass! :) | |
|
Enligt Audiannonsen har Audi vunnit Le Mans sex år i rad 2000 - 2006. Vilket år vann de inte? 2000 eller 2006? Jag bara undrar, eller har Le Mans 24-timmars varit inställt något av de senaste åren? |
|
| Perre S: vad menar du? det klart det är 6år mellan 2000 och 2006 | |
|
From the winner of six consecutive Le Mans 24 hour races 2000-2006 :-) 1:2000 2:2001 3:2002 4:2003 5:2004 6:2005 7:2006 Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
HAHA klockrent trots att Bentleymaterialet är tokfejk :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Vann inte Bentley Le Mans något år däremellan? Fast då blir det bara sex och inte consecutive. =/ | |
|
Fast Bentley ägs ju av Audi;) Bentley Speed Six var en förkläd Audi R8C. Min gamla pärla: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.