AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
606

Så har även jag drabbats av inbrott...

sk
323
skåne
F07 530d GT -10
Hej,
I söndags eftermiddag skulle vi kör hem från Lund till Kållered/Göteborg. När vi närmade oss min bil såg vi en främmande bil parkerad bredvid min med fronten ut. Tio femton meter från bilen sticker den främmande iväg med en rivstart och jag anar genast oråd. Tyvärr hann jag inte se regnumret. Väl framme upptäcktes att rutan i höger framdörr (som jag monterade för bara ett par veckor sedan efter en krockskada på min tidigare) var inslagen och att man påbörjat stjäla radion. Tur att vi kom så att tjuven/tjuvarna flydde utan att få något med sig!
Polisanmälan gjordes omedelbart och skadeanmälan (Original Försäkring) gjordes direkt efter hemkomst. Nu har bilen besiktigats, och reparation kommer att göras nästa vecka. Ganska snabbt tycker jag, men jag vågar inte köra omkring och framför allt inte parkera i stan med bara tejpad plast i dörröppningen.
Man blir så trött och förbannad på folk som inte kan låta ens grejor vara ifred!!

Lars Franzén
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
ja va ska man säga mer än att jag lider med dig! Att folk inte kan skilja på ditt och mitt efter 2000 år är tragiskt!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Lider med dig oxo. Klart det är svårt för folk som inte klarar av ett arbete att få banklån till att köpa egen bil. Små jävlar... Ynkliga. Patetiska.

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.