|
|
|
|---|---|
|
Vet ej vad det här är för styrbox..nån som vet? Länk Kan den vara till farthållaren? Har suttit i en E34 535ia -90 //Roffa | |
|
Kanske en pulsgenerator?? /Gunnar /Länk |
|
|
Farthållarboxern, passar följande bilar: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik W: Okej tackar för svaret, då var jag på rätt spår iaf! =) //Roffa |
|
|
Här kommer en till box jag hittat som jag inte vet vad det är till..kan den ha att göra med värmestyrningen ? Sitter i en 525ix -91 med stora Ac´n.Satt fastskruvad på passagerarsidan bakom högtalaren vid fötterna.. Länk //Roffa |
|
|
prova denna sida nästa gång du undrar innan du frågar forumet Länk skriv bara in siffrorna sen search |
|
|
chappy:Ah..hittade på nummret på framsidan..har bara kollat numret som stod på kortsidan =) Part 61311379737 (RELAY BOXINDEP.VENTIL.SYS/-HEATER SYS.) Vad gör den boxen egentligen? Hur märker man om den är trasig.. //Roffa |
|
| med tanke på vad den heter så är det väl troligt att den har med värmereglagen att göra dom är ju elstyrda | |
|
Hur kan man kolla om en styrbox är hel eller ej, oavsett vilken funktion den har? Förutom givetvis att prova den i en bil med fungerande motsvarande box. Har BMW någon form av provbänk att tillgå? Någon som vet/har tips? mvh/Gunnar |
|
|
man kan koppla upp hela bilen mot en dator så får man fram felkoder |
|
|
Det tråkiga är att det har gjorts och inga felkoder har visats. Trots lysande ASC lampa!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.