|
|
|
|---|---|
|
Länk Ser ok ut, trots högt miltal... BMW CS #5139 | |
|
Hmm, det där armstödet/förvaringsfacket kan jag inte hitta i ETK... Saknar något att lägga armen på i min, finns inga armstöd fram i Highline pga kliman där bak. Den såg ok ut, sugen Johannes? |
|
|
"Armstödet" mellan framstolarna är ett kylskåp som drivs via bilens AC. Fanns denna lilla box och den som sitter i baksätet som extra utr. Har bild från BMW-katalog i min blogg; Länk M V H Stephan Min bil: Länk |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Ser identisk ut som min 750 med de fälgarna. Kul med en highline när man vid ett tillfälle får 4 passagerare.... |
|
Fy fan jag blir knäsvag när jag ser den! Lite tråkig färg utåt sett. Det är den enda invändningen jag har! Samt miltalet. Men va fan, är den servad som den ska bör det väl inte vara några problem!? Jag har inte plats för 3 bilar. Hade jag haft det hade jag köpt direkt! :) |
|
| Dne var riktigt Nice. Kunde varit lite roligare färgkombinationer kanske om man får vara petig. Priset känns rätt ok om den e schysst maskinellt tycker jag. | |
|
STEPHAN: Hehe, det var inte billigt... Kanske kan hitta något liknande på EBAY? Såg en likadan fast med trälock för ett tag sedan. Då låg budet på ca 1500 SEK, tyckte det var dyrt för den lilla lådan men det var ju visst ett litet minikylskåp! Maverick_750rr: Räcker det inte med tre brudar? ;o) |
|
| stämmer verkligen miltalet.. verkar ju ha gått hur långt som hellst.. men kolla vilket baksäte.. underbart :D | |
|
"Armstödet" mellan framstolarna är väl en CD-skivehållare original! Jag hade detta i en av mina 735:or! Kan köpas på BMW, o har belyst botten :-) Kanske kylskåpet ser likadant ut? Grym vagn, om inte annat...men över 40.000 mil....kanske dags för någon genomgripande reparation snart....? /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Klipp för den trogne, det är ju ingen dussinbil direkt. Tyvärr har jag redan tre projekt som tar alldeles för mycket tid (hinner knappt till jobbet), den hade sett fin ut på caféparkeringen. | |
|
Jag tycker det är råtufft! Har presis köpt en bondgård m 400 kvm lada,- hoppas på ngra trevliga projekt, men först måste jag "mysprata m tanten". Om jag skulle bestämma, vore det fullt!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.