|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Är sugen på o köpa min första BMW. Det är en M3 -95, 12100mil á 79,900:- Bilen finns på Daniels bil i hgb (www.danielsbil.se) Har läst och begrundat alla tips på denna hemsida, men finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att kolla in bilen på deras hemsida och delge era tankar? Jag bor själv i Norrköping och har ingen större lust att skena ända till Hgb för att bli besviken.... Oerhört tacksam för alla svar. För jag är j-ligt sugen på den. MVH Martin | |
|
Så vitt jag vet så hette den firman tidigare Autohallen. Jag skulle aldrig köpa någon bil av dem! Gör en sökning på "Autohallen" eller "Daniels bil" och läs själv... Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Daniels bil har aldrig hetat Autohallen men dom ligger på samma gata, Gevärsgatan, Helsingborg. Jag jobbar 25 meter från Daniles bil. Är det den lila M3:an?? Mvh Björn |
|
|
Tyvärr så hinner jag inte kolla på bilen till dig innan måndag, Sticker till Barcelona 12.00 idag (Torsdag) Den är dock en smula vågig i lacken på högersidan, bakskärm och dörrar. Dock ett bra pris på den! Bra utrustad osv. Mvh Björn |
|
| Har hört alldeles för mycket konstigheter om denna firma för att ens FUNDERA på att köpa nåt där. Men är du sugen så är det ju bara att kolla efter alla konstens regler och se om bilen verkar vettig för pengarna. Att det är Sveriges billigaste -95:a är knappast en slump. | |
|
Yes, det är den lila. Ska precis sätta mig o ringa till de gamla ägarna (kollade upp det på vägverket). Jag snackade med en polare som jobbar som säljare på BMW-Group i Danderyd och han tyckte att det helt klart var ett intressant objekt och att priset var i särklass. Björn: om du har tid får du gärna ta dig en titt på den åt mig, vill ju helst bara ta en enkel biljett ner till Hbg. :) Nu ska jag snoka vidare... |
|
|
Är bilen fortfarande intressant? Kan eventuellt knata förbi efter jobb idag och kolla på den? Mvh Björn Mvh Björn |
|
|
Bump? Mvh Björn |
|
|
Jag var nere i lördags o köpte bilen, mycket nöjd. Vad menar du med bump? |
|
|
Härligt! Bump skrev jag bara för att flytta upp tråden i listan. Fick du prutat nått på den? Såg det bra ut annars? Mvh Björn |
|
| det finns en 96 i lödde 13500 mil 321 hk limo, tror man kan få den billigt typ 92000kr | |
|
1Björn: Daniels Bil och autohallen låg väl inte på samma gata? Visst var det väl Autohaus som låg på samma gata som Daniels Bil? // M.v.h. Daniel |
|
|
Det stämmer nog att det var Autohaus som låg på samma gata. Men Autohallen låg ju bara runt hörnan =) Alla seriösa bilhandlare ligger ju på Gevärsgatan =) Mvh Björn |
|
|
DAMN va nöjd jag är... sjukt skön bil! Stör mig en smula på ratten bara, såg på forumet att nån bytt ratt på sin M3a, det blir nog en operation på den fronten för min del med. I övrigt är bilen klockren! Ska nog åka över till OCL nån dag o snacka lite AC Schnitzer, kanske kan få rabatt? =) |
|
|
Roligt att du är nöjd med bilen! Mvh Björn |
|
|
1Björn: hehe, tänkte det oxå =) // M.v.h. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.