|
|
|
|---|---|
|
Tjenis...Har det börjat bli några bilar i hamnen i Malmö än??Jag hade tänkt att åka dit på Onsdag isåfall..Men är det några fler härifrån som har samma funderingar? Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. | |
|
Ja de e fullt där nere redan sen ett par veckor tilbaks mycket skit oxo jävla lekstuga har det blivit :( synd!! |
|
|
Ok...Men det blir att vi åker dit imån ivilket fall. Jag har aldrig varit där.Men ser ni en Blå M3 med Schnitzer fälgar så kan ni ju komma fram :) Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
overboost |
hmm de finns inte plats micke eller tanke på att ingen sagt nått hmmmmm |
|
Jag kommer oxå att glida ner ikväll, hoppas det blir lite mer seriöst med tiden då det vrekligen var lekstuga förra onsdagen, nu snackar jag ASG strippen, den gamla strippen var lugnare men mer organiserad. Surfa in på www.bimmer.tk |
|
|
När ska du dit Micqke ? Jag ska dit med min gula M3:a Hada vatt ball o kolla in din 98. Mip |
|
|
Mip> Det var ju rätt trevligt i Malmö..Lite synd bara att Harry Haffa kom..Men det kommer nog flera tillfällen då man tar en tur dit igen.. Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
| Har ni sett den M3 i Malmö på fram rutan står det (No Fuck No Ride) vad tycker ni om den | |
|
Det e ingen M3 de e en wanna bee!!!!!! den med vingen oxo ?????? O)¤¤(O bbrrmmmmmmmmm |
|
Dorian |
mpower5 eller kingen .. vad är den röda "M3'an" då för nåt igentligen ?? nån som har kollat upp det ?? |
|
Bryr mig inte!! men ingen M3,a tror jag ..finns ingen som tar bort en M3 front eller hur????:) |
|
|
Tycker att m3 eller E36 an e en så snygg bil att det e synd att spöka ut dom för mycket!!! Men det e min pesonliga åsikt o änsålänge får man väl tycka vad man vill eller???? =) |
|
|
Kingen: den e riktig m3 jag vet för att jag kör den tävlade med en m3 gt igår som han fick spö hehe tro mig den e riktig men jag har inte lärt känna bilen än men när jag har gjort det så kommer de att ha svårt att dra mig (No Fuck No Ride) |
|
|
e de din mpower5?? |
|
| Japp den e min | |
|
e den import eller ??? vad har du gjort med fronten!! Har du krockat en kannin eller??? en gt har ju fler häst en en valig hur kan det va att du rastar den+?? den har 300+ ju |
|
|
en 3,0 94a 6,05 sec 286 hk en 3,2 96a 5,65 sec 321 hk m3 gt 3,0 95a 6,25 sec 295 hk trode de va gtn som hadde 321 men de va fel:( då e ju allt i sin ordning ju !!!!! |
|
|
Japp det e en import, bilen e från -95 kom till Sverige -96 så att den har nästan rullat bara svenska mil och den e jävligt välvårdat. Ska du till Strippen nu på Onsdag eller vi kan snacka mer där nere. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.