|
|
|
|---|---|
|
Finns det nån som har bilder på en E34 som är sänkt 60/40. skulle vara kul att se. med tanke på att jag kanske ska sänka 60/40. BMW The ultimate driving machine | |
|
60/40 är det 60 mm bak du o 40 mm fram du menar ? i så fall här har du bilder på min Länk Mvh |
|
|
&0/40 betyder väl vanligen 60 fram och 40 bak ??? Fast jag har haft fel förr :o __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
jag mena 60 fram och 40 bak. men det va jävligt snyggt som du har på din. BMW The ultimate driving machine |
|
|
Det är min gamla bil som BoMoW har, den är sänkt 60 fram och 40 bak... ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
|
Hade 60/40 på min förra Bimmern o det såg snyggt ut o väghållningen var kanon. Så gott som ett måste! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| jag har sänkt min 60/40 och är inte riktigt nöjd, vill sänka mer fram, är det coilovers som gäller då eller? hittar inte fjädrar som sänker mer än 70 :/ | |
|
powervirus har du nån mail så kan jag skicka bilder till dej på min bil som är 60/40 mvh john JR |
|
|
ja det är majesty_78_@hotmail.com BMW The ultimate driving machine |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.