|
|
|
|---|---|
|
Bilen är en Alpina B3 3.2 Touring. Ägaren hade ingen aning om vad det är för utrustningsdetalj och vad den används till. Jag har inte sett det tidigare. Det sitter en lika dan på andra sidan också och de går att vrida på. Några tips på vad det kan vara för något? Länk Länk ___ Bilbloggen: Länk | |
| Hållare för lastnät? | |
|
Eftersom även jag var med och kikade på bilen, kanske vi ska tillägga att den sitter framför baksätesdynan på förarsidan. Nätet som syns är på förarstolens baksida. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ytterligare ett tillägg är att det är en E36 :-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Paap Reeder |
... hållare för BMW original gå-stav. MVH /// Paap R |
|
Gå-stav?? jisses... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
Paap Reeder |
Ursäkta: det var givetvis tänkt som ett skämt med gå-stav. Inlägget gav intryck som om jag visste. MVH /// Paap R |
| Håller med Gunnare. Borde vara fäste för lastnät när man fällt ner ryggstöden på baksätet. | |
|
Jo det låter ju troligt, om det är ett fäste till lastnätet så borde väl de flesta med E36 Touring ha en sådan i sin bil. Någon? ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Kan det inte vara handtag så att man kan skjuta fram/bak baksätesdynan/orna? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
nödbromspedal? nej, jag vet inte. vilket material är det? går den att vrida ner eller runt? ser ut som om den är gjord i metall och kan fällas ner på något sätt. delar av ytan är smutsig. /Lars Vägen är målet. |
|
|
Det är metall och går att vrida (inte fälla) Hade det i vår E36 touring på båda sidorna. Var rätt säker på att det var fästöglor för nät eller remmar. |
|
|
Det kan inte vara hållare för t.ex. navigator eller TV? Syns det om det är orginaltillbehör eller inte? |
|
|
Nog är väl mojängen nr 13 här? --> Länk /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Aha. Det är alltså fästena för kasetten med lastnätet och överdraget. Dom har ju löst det betydligt snyggare på e39 touring då. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Jaha där ser man. håller med J.Dredd, det var ingen snygg lösning. Tack Masten. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Aha! /Lars Vägen är målet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.