|
|
|
|---|---|
|
Tjaba... Har ett problem med massa småbucklor på bilen (tyskimport) och undrar om det finns nåt enkelt sätt att få bort dom ?? Har fått förslag att använda en liten sk "sugklocka" för att öka trycket och dra ut bucklorna. Tyvärr så kan jag inte få tag i nån sån så undrar om ni kan hjälpa till. Vet att man oxå kan använda nåt hårt o banka ut dom men kollar bara mina val =) | |
|
kolla Länk /Gunnar /Länk |
|
E30 Beemah |
rätt schysst.. dock är dom ju i helsingborg.. blir ju bara minst 70 mil fram o tillbaka... Men får kolla om det finns några andra som gör liknande E30 Beemah |
|
Vad jag kunde utläsa ur reportaget här på Autopower så finns det även ett liknande ställe i Västerås... Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
Jag vet inte hur det är numera men jag har anlitat dom tidigare, och då var det en kille från Sundsvall. Kanske dom finns på andra ställen än bara Helsingborg (= huvudkontor)? Sen har jag för mig att det finns ett annat företag som sysslar men att "fixa" bucklor, men jag kommer inte ihåg vad dom heter, kanske någon annan på detta forum vet?? /Gunnar /Länk |
|
|
kolla även denna tråd : Länk /Gunnar /Länk |
|
|
Kolla om det finns något Ditec-center i din närhet. Många av dom fixar också mindre bucklor. Länk När jag hade min bil inne för lackbehandling passade jag också på att få några dörruppslag fixade. Blev hur bra som helst. |
|
| www.automiracle.se har gjort underverk på flera av mina bilar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.