|
|
|
|---|---|
|
hej någon som vet något om denna bil? verkar ju vara bra pris eller? Länk Länk | |
| den verkar ju vara rätt billig men ioförsej så är det ju inte cabtider nu.. dessutom var den där vingen ful | |
|
Sexväxlad shortshift Alpinaväxellåda? Knappast standard, ingen aning om vad det är, eller hur den funkar i den bilen. Å andra sidan hade en "överväxel" varit trevlig i motorvägsfart. / Fredrik |
|
|
Kan verkligen hålla med om att vingen var gräslig! Ingen som kollat/ringt på bilen? |
|
|
Jag tycker vingen var snygg. Allt för att göra en kärra individuell är av godo enl mitt tycke, nästan då.... /PG |
|
| verkar det där skullle kunna bli ett dyrt köp. 6 växlad låda?? dom lär ju trixat å fixat me den där. import från England dessutom. låter inte som nån hit i mina öron det där! du får säkert kosta på den så du är uppe i 200 snåret ändå i slut änden så brukar det ju va med M bilar som ligger långt under dom andra i pris! men vist är man händig kan de va en god affär.Men ja skulle alldrig våga. | |
|
Har bestämt mig jag hoppar den..fick bilder bakifrån..sjukt ful...dessutom orange blinkers bak med några fula plastkåpor på..hmm..enligt honom tyskimport till england sedan till sverige..luktar nästa stulet..varför köra en vänterstyrd bil i england...han pratar bara engelska också..men men jag letar vidare tack för era komentarer Länk |
|
| nere i 139,900 nu. skumt att han inte reggar den, det skulle göra den betydligt attraktivare. men istället dumpar han den 20-25 papp. | |
| Hmm... skumt. Man har ju läst en del om Tyska bilar som har importerats till England osv.. | |
| Kan den va stulen tro ? Antingen det eller ordentligt smälld. | |
|
Den var äcklig. Skulle hellre lägga pengar till och få en riktigt fin som är original. |
|
|
Fy för f*n! Hur kan man förstöra en annars så vacker bil? M Power!!! The one and only power! |
|
| Ingen som ringt, eller varit och kollat på den? | |
| Skulle du ringa till någon som hette ctu och hade en oreggad bild till underpris? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.