|
|
|
|---|---|
|
måste bara få dela av mej glädjen att jag återigen blev ägare till en e32 740ia 1992 igår kväll...:) är mer än nöjd,både med bilen & priset. mvh | |
|
Grattis, lite bilder vore fint. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Tack...måste man vara "pro" medlem för att kunna lägga upp bilder eller vart ska jag göra detta? mvh |
|
|
Köpte du den från Halmstad? BMW CS #5139 |
|
| Ja....vet du något jag inte vet..:) | |
|
Hehe nix, inte mer än att ägaren (förr iaf) skrev på detta forum. Var själv intresserad av att köpa den bilen våren 2002, men ägaren innan dig hann före... BMW CS #5139 |
|
|
ok....jag har nu kört ca 120-130mil med bilen,åkte upp till dalarna/Idre dagen efter att jag köpte bilen & det gick hur bra som helst......ok,bilen har sina fel/skavanker,men inget som jag inte visste när jag skulle köpa bilen & det priset kan man inte begära en felfri bil till heller....är som sagt mkt nöjd med bilen & ska fixa till den lite grann.....kommer dock inte att bli en utställningsbil,men i bruksskick.....bilen är långt ifrån i det skicket som min förra e32 740 va....kommer inte att hitta en i det skicket idag till rimligt pris...har du varit utan en "riktig" bmw ett bra tag & det blev denna nu....tittade först & var på väg att köpa en billig 735 dagen innan jag såg denna,som tur var,blev jag sjuk & kände inte för att åka iväg & titta på 735:an.....men till halmstad åkte jag gärna lite febrig & förkyld..:)) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.