|
|
|
|---|---|
|
Vad ska en m3a i kanonskick kosta??? Det är en 97a med full dok. SMG. 18" Tyg mocca inredning. har rullat 11000 mil.Vinge med bromsljus. 6st vita blinkers, stora datorn. Stora hk ljud systemet med cd vkl. Bilen är i ett utsökt skick finaste m3an enligt många. Det är nämligen så att jag äger ovan nämnd bil, den skall tyvärr säljas. har haft den ganska länge och undrar om det finns kunniga personer som vet vad en sån bil mellan tumme o pekfinger ska kosta. Tacksam för svar Anders | |
|
Hej. Om skicket är så bra som du skriver, så kanske du kan få 230.000:- ifall du hittar rätt köpare. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
----> Anders I Finland skulle en sådan M3 kosta ca 300.000FIM 500.000 SEK!!! Tugga på den =) Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
Hej Anders !! Sålde själv min M3`a 98- 6500 mil för ett par månader sedan, det var ju iofs en "Limmo" med i stort sett samma utrustning som du har... Annonserad ut den för 220" och inte en enda person hörde av sig.. Sänkte då till 210" och 1 enda person ringde som senare köpte bilen för 200".... Fick pruta lite till PGR av "Hyland" däck ;-) MVH Jimmy |
|
|
Tror inte du får mer än 200 för din m3.. |
|
|
Får jag 200 så är jag nog nöjd tror jag!! Tack för svar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.