|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har problem, jag får fan inte motorn å gå bra. Först prova vi SMT6 + 3bars mapsenor, funka inte gick fint på lägre varv men helt död när laddtrycket kom. Nu har jag sålt Smt och köpt 535lmm och spridare, dock har jag bara satt dit 535lmm än så länge. Men laddtrycket är bara 0,4 så jag ska väl kunna prova mig fram med orginal spridare. Men den går skit rakt igenom, startar och så med går kass. Skjuter eldkvastar ur avgas. Tar jag ur lmm. Och kör utan går den bättre. Då går den rent fram till jag får ladd, då bara motar den. Men jag vill juh använda 535 lmm nu. Har den på sugsidan och orginal spridare, kompsänkt motor, 3bars bränsleregulator. Alla andra verkar det juh funka för men varför ska det jävlas för mig. VAD ÄR FEL!!! Älska ofta men gift dig aldrig! | |
|
Ps. Har ej bytt elektroniken i lmm. Den kommer ifrån en 535 -89 E34, då ska det väl funka ändå. Motorn reagerar om jag rör vågen i lmm med en finger medans motorn står på tomgång. Älska ofta men gift dig aldrig! |
|
|
hjälp vill gasa lite innan det kommer snö. Älska ofta men gift dig aldrig! |
|
|
Du måste byta elektroniken i lmm. sen måste du byta spridarna annars kommer den gå jätte snålt!! om du inte ska byta spridarna kan du lika gärna köra med orginal lmm.. Körde själv med 535lmm, spridare och btr på min M20b20, gick hur bra som helst! laddade 0.9. |
|
|
Någon som har en m20b20 lmm -89 tillsalu för min är sönder. Har läst att man inte ska behöva byta elektroniken i dom ifrån e34. Älska ofta men gift dig aldrig! |
|
|
stämmer...... ska man inte behöva bara på äldre.... motronic vill man ha upp till 87-88 någonstans |
|
|
min bil är en -89 inte helt hundra på 535lmm går det och kolla igenom bosch nummer? Älska ofta men gift dig aldrig! |
|
| ska gå kommer inte ihåg var. sök på det . har för mig det var så jag hittade sidan.... | |
|
Har du löst problemet än?? Håller på med ett liknande projekt och vill undvika sånna här problem innan de uppstår.... // Andreas Das leben ist kein probelauf! |
|
| samma med mig idag. går rent till ladd. men jag tycker det känns som bränslet.... ska labba mer imorgon. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.