|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag är nog normalt datorkunnig, men jag vet faktiskt inte hur jag kopierar in länkar i inlägg! Kan någon ge mig en instruktion? Lars Franzén | |
| kopiera länken och klistra in den, o simsallabim så dyker den upp som LÄNK när du postar meddelandet :) | |
|
Länk Saxat från ovan! F: Jag vill göra en länk i ett inlägg. Hur gör man det? S: Skriv in hela länken i inlägget inklusive Länk framför så blir det automatiskt en länk. Det enklaste är ofta att kopiera och klistra in länken. Du yänkte inte på att klicka på hjälpen-länken? ;-) |
|
|
Tack för snabba svar! Jag ska strax testa. Bones: det tänkte jag inte på... Lars Franzén |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Jag har läst Udos länkar men... Kopiera går bra, men Klistra in funkar inte. I alla fall syns inget! I Redigeramenyn är Klistra in inte "tänt". Vad gör jag för fel? Lars Franzén |
|
Hawar |
Är du verkligen säker på att du kopierat länken då ? Testa att markera länken och tryck sedan CTRL+C och ställ dig sedan i inläggsfönstret och tryck CTRL+V Hawar |
|
Är du säker på att du "markerat" det du vill kopiera? Sätt markören bakom sista delen av den textsträng du vill markera. Håll ner vänster musknapp och för markören över texten så att den blir färgad. Klicka på höger musknapp och välj kopiera. Placera markören där du vill klistra in den kopierade texten. Klicka på höger musknapp och välj klistra in. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.