|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om det finns civilpoliser som kör bmw runt i landet?? Dom kör ju det mesta nu men bmw har jag faktiskt inte sett. /Daniel | |
| Tror det rullar en E32 i Stockholm. | |
kilroy |
Det gör det definitivt. Jag kan inte svara för hela landet naturligtvis men i Skåne så rullar det några civila BMW. En 523 och en 540, den senare har jag dessutom åkt med. Mvh kilroy "Med ett hyfsat järnrör kan man slå världen med häpnad" |
|
Uppe i sundsvalls trakten någon som vet något där? /D |
|
| "Säpo" i Sthlm hade iaf en 540 e39 för några år sedan har jag för mig. | |
|
kilroy åkte med en så dessutom i skåne heheh.. i vilken situation kilroy? /// Bimmarkomanen |
|
| Det finns en svart bmw 540 sedan som jag sett rulla omkring i Uppsala och stått parkerad på gatan utanför mitt hus några gånger. Den har 3 antenner på bakluckan och är registrerad på SÄPO. | |
|
HHH*** BMW 540IA PRO 1998 , STHLMS Län UAL*** BMW 540IA PRO , STHLMS Län UAP*** BMW 540IA PRO , STHLMS Län UFL*** BMW 7601L , STHLMS Län UFL*** BMW 760 IL , STHLMS Län Några i stockholm |
|
|
Polisen brukar väl såvitt jag vet anlita hyrbilsföretag ibland. T ex till knarkspan. Så att de inte ska ha samma bilar jämt när de ska smyga på pundarna. Å då förekommer nog BMW ibland kan jag tänka. mvh |
|
|
tror inte de smyger sig på vanliga pundare utan lite större fiskar. /// Bimmarkomanen |
|
|
En svart E39 540 tidig E39 brukar tanka på shell thorlidsplan. Civilare är jue nära till svibirian där. ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.