|
|
|
|---|---|
|
Hej Funderar på att köpa mej en 735.a 1989... bilen har diverse fel,men är bes maj ut,tänkte ha den som vinterbil..:) hur vanligt är det med manuell låda i 735? & vad ska man ge för en sådan? bilen har det mesta i utr.,dock inte skinn.....men blir jag ägare så blir det svart sportskinn från en 750 & den breda 750 huven & grillen på denna bil...råkar ha detta liggandes..:) mvh | |
| Hur långt är ett snöre? Du får nog berätta mer om bilen för att få svar om priset. | |
| jag såg en manuell 730 utan skinn, men i övrigt fin och enligt annonsen felfri som var till salu länge för 14000. Du kan nog få den för 10000 | |
|
Manuell låda: s andel på hela E32 serien 19% om man tar bort 740i/L och 750i/L som endast finns med automat blir andelen för 730i/L, 730i/L V8 och 735i/L drygt 25%. Priset? Jag sålde min halvrisiga 735i 5vxl-87 för 12500kr -02 (ge bort pris, den gick direkt) den såldes i betydligt sämre skick obes förra året för 10tkr han som köpte den sålde den efter en del saker åtgärdades + bes för ca det dubbla tidigt i år, sedan dess har den har den bytt ägare 2 gånger till båda gångerna för drygt 20tkr så att hoppas på 10tkr för denna 89: a är ingen mening, allt under 15tkr är billigt. Mvh Stephan Mvh Stephan |
|
|
ok...den bil jag va intreserad av kostade 5000kr + skatt ca 2100 (inte hela året)..men hoppade över denna bil då jag råka "springa" på en bmw 740ia 92 igår & blev en lycklig ägare till denna istället..:) visserligen automat,men det är ok ändå....fick ju dock ge lite mer än för 735.an,men motorn är ju helt annat......har haft både 735 & 740 innan & måste bara säga att det går inte jämföra dom motorerna alls....klart att det finns att fixa även på 740:n men är nöjd ändå. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.