|
|
|
|---|---|
|
Är ny här på forumet, ni får läxa upp mig om jag gör fel m.m. Kommer att ev. köpa en jättefin 318i men tycker den ser en aning för hög ut. Finns det några fjädrar OCH dämpare som rekommenderas av er? Vill ej kapa fjädrar och ha original dämpare. Finns det även något fjäderbenstag som gör den lite styvare? Finns det extraktor grenrör till 318i, visst, det ger ju inte mycket men ändå med chip (måste köpas) så kanske det ger några extra pållar? -Ja, jag vet att det finns bättre BMW-motorer, men lite ekonomi som styr det hela också. Tackar på förhand. MvH /Danne | |
|
Skicka gärna länkar till de tips ni ger också. /Danne |
|
|
Uppar lite granna. Svara gärna om ni vet att det inte ens finns också, så man får nåt svar ;) /Danne |
|
|
Här finns prylar: Länk Rekommenderar Bilstein B12/B10 kitten, bra egenskaper till en gatbil för en vettig peng. Billigare alternativ finns... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Mycket tack för länken! Flera förslag/tips? /Danne |
|
|
Ser ut att bli en polare som får göra ett extraktorgrenröret istället då det ej verkar finnas?! Han kan ev. producera flera om det blir bra! /Danne |
|
|
Hejsan, Tänkte kapa denna tråd lite och fråga om Öppet luftfilter? Vilket rekommenderar ni för en 318is? Alltså gärna ett kit som är komplett och lätt att montera, med värmesköld eller vad det heter. Sen undrar jag om det är lätt att montera? Samt är det en bra idé, eller är det troligt att något tar skada av det? Vill inte heller behöva bygga om massor, utan gärna bara rakt på om man säger så. Som på denna bil : Länk Mvh, Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.