|
|
|
|---|---|
|
Hej, har en kompis som ska sälja sin 320 touring M-paket års-03. Verkar som om det är en iskall bil på marknaden, ska dom vara så här svårsålda? Länk till annonsen, Länk PB | |
|
Den där borde inte vara svårsåld tycker jag. Faceliftad e46 touring med M-paket är eftertraktad. Kanske är priset något högt? Annonsen är relativt ny, ha lite is i magen så borde det gå bra. Racerbilen: Länk |
|
|
Borde inte vara svårsålt med tanke på mil, utrustning och pris. Hade det varit en automatare så hade jag själv varit intresserad. Hur länge har han haft den annonserad? ___ //Ulf |
|
|
Jag tycker inte priset är direkt högt (men inte heller lågt), var inte länge sedan jag tittade på motsvarande bilar på www.bmw.de och där är min uppfattning att de generellt ligger högre. ___ //Ulf |
|
|
Anonnsen är nyligen förnyad, den har nog snart varit anonnserad i 2 månader. Det har varit några köpare som varit jätte intresserade, varav 2 st synat bilen och inte hittat ett fel på bilen, men det har runit ut i sanden för dom. PB |
|
|
runnit ut i sanden för dom, menade jag. PB |
|
|
Bilen är normalprisad skulle jag säga. Tycker också att det verkar märkligt att den inte blivit såld på 2 månader, den borde gå iväg av sig självt. Inbytespriset enligt gröna listan var i september inte så långt ifrån hans utgångspris. Är det trögt att sälja skulle jag byta in den, under förutsättning att han har en bil på G hos en handlare. |
|
|
Ta fler bilder och redigera annonsen! Den där utrustningslistan var ju onekligen komplett. Hastighetsmätare med km/h-skala förutsätter jag nästan ;-) |
|
|
Utr nr 441...Rökarpkt...vad är detta??..:) Ask kopp fram & bak med tillhörande tändare & cigaretter??...skämt åsido,men vad är det för något? |
|
|
Askkopp + tändare. Har du en bil utan så är det förvaringsfack + 12V-uttag. Priset för denna utrustning är 0kr och det är många bilar jag sett som haft rökarpaket utan för den skull varit rökta i. ___ //Ulf |
|
| Petrus: Blev bilen såld? | |
|
Hej Grandy, nej han har kvar bilen. PB |
|
| Vad ska han byta till? Får han för dåligt i inbyte eller? | |
|
Det är hans sambos bil, och hon ska ha en diesel istället. Inbyte på bilfirma tror jag inte är aktuellt. Men nu ligger försäljningen på is, men annonsen här på powerbörsen ligger fortfarande kvar. PB |
|
|
Länk till annonsen. Länk PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.