|
|
|
|---|---|
W_Lexell |
Tjena! Min bakaxel smäller när man kör den lite hårt! Men när man kör lungt så låter det inget vad kan det va? //Wictor |
|
Är den utrustad med diffbroms? I så fall ska den ha en annan olja än de utan, annars kan det uppstå knäppande ljud i svängar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
W_Lexell |
okey vet inte om det är diffbroms! Men det är lamel diff iallafall men det smäller om man gör en riv start lr liknande |
|
Ja, då har den diffbroms. Vad är det för olja i den? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Köp en beg bakaxel på skroten den kommer rasa om du har otur! jag körde sönder en e30 320 på min vinter bil! börjar smälla å greja i den! sen gick den inte framåt! | |
W_Lexell |
jag har ingen anning om vad det är för olja!! ja har aldrig kollat den! // Wictor |
W_Lexell |
hur mycket kan en bakaxel kosta då? |
| Jag gissar på bussningarna i bakvagenen. Är dom aldrig bytta på en -84a så lär det vara det... | |
| det är förmodligen bussningarna i bakvagnen. dom är lätta att byta och kostar inte många riksdaler. dom kallaar de silencegummi har jag för mig vi böt på polarens bmw för ett tag sen de small i bak axeln när han körde på ojämn väg och lite hårdare körning. du kan lätt kolla om dom är slitna genom att krypa under bilen å kolla alla bussningar i bär armar å så | |
W_Lexell |
okey tack för alla hjälp:) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.