|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Tänkte höra om det är någon som provat fm-sändare till MP3 spelaren i bilen, typ en sån här Länk Verkar ju vara ett smidigt sätt att koppla MP3 spelaren till bil stereon men frågan är hur bra ljud det blir? //Christian | |
|
Jag har en i min bil, det är helt ok ljud men ej helt perfekt. Man måste hitta en kanal HELT utan sändning, och sen gäller det att ha rätt utgångsvolym från MP3 spelaren. Jag tyckte det blir mkt lägre ljud än i radio och cd i bilen. Men som sagt det är mkt enkelt sätt att få mp3 i bilen. Det är ju inga extrema summor man lägger ut även om man inte är nöjd. Ha det /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) |
|
|
Hej, jag provade denna Länk i min e39'a men tycker den är ok men inte mer. Visst funkar det om man inte är för kräsen, mitt lite dåliga ljud kan bero på att min mp3 spelare har för dålig signal nivå med. ///Mvh Sibbe Länk |
|
|
Ok, ska nog inhandla en och prova...som sagt inga stora summor om det skulle låta för taskigt, är ju iofs ingen direkt jätte upplevelse med org. stereon vad man än spelar =) Tänkte på en annan sak, den sänder ju ca 10m, jag sitter ju en del i bilköer på mornarna - då skulle mina medtrafikanter kunna ratta in min musik från mp3 spelaren om dom hittar rätt frekvens? låter rätt olagligt om man ser till dom lagar vi har i Sverige? //Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.