|
|
|
|---|---|
|
Nu börjar mer och mer elktronik spöka för mig :P igår var jag ute och skruvade för att försöka fixa mina mätartavlorna som inte lysste.. sen när jag var klar och lyckades kontrolera alla säkringar och alla relän som funkar, så fanns det både ström in och ut ur reläett. Men men, åter till det viktiga, sen när jag kollat och kliat mig i skallen ett par gånger fick jag ändå inte igång belysningen, så jag gav upp och skruvade ihop allt igen.. men när jag skruvade ihop allt igen så såg jag att högerbakljus hade slocknat, jag tog lös den och bytta lampan så tydligen pajat, men när jag bytt lampa så lyser den inte heller, så jag kollar alla andra lampor, det som inte lyser är, bakljus, bromsljus, men blinkers funkar, kollade strömm i kontakten, men tydligen fanns det inte strömm heller i någon annan än till blinkers, märkligt, någon som har ett bra tips, har jag lyckats glömma att sätta dit ett relä eller ? tacksam för svar. | |
|
njaa.. om du har ett extra relä på bordet då du är klar borde du märka att nåt är fel :D kollat så du inte i misstag svängt några kablar fel när du kopplade eller tagit bort nån säkring ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.